Inicio » English Corner » DISCRIMINATING INITIAL SOUNDS

DISCRIMINATING INITIAL SOUNDS

RECONOCIENDO SONIDOS INICIALES

D 23 de mayo de 2017     H 12:24     A C.P. Hermanos Marx     C 1 mensaje

Our students have been working on initial sound discrimination in a manipulative way. Listening for specific sounds allows them to tell the difference between one and the other. Sound discrimination skills are key to young learners as they help them identify all the sounds in a word which is closely related to phonics work too. They have done a great job!

Nuestros alumnos están trabajando la discriminación de sonidos al inicio de la palabra de forma manipulativa. Esto les permite observar las diferencias entre los distintos sonidos y así distinguir unos de otros. La habilidad de la discriminación les ayuda a identificar todos los sonidos de las palabras contribuyendo al trabajo de los “phonics” que venimos realizando. ¡Lo han hecho genial!

Portafolio

15 de marzo – Interactive English Learning

1 de marzo – Phonic Work

21 de febrero – NATIVE AMERICANS

14 de febrero – Happy St. Valentine’s Day

6 de febrero – New York city llega a infantil.